Var hittar jag urbenade Kycklinglår!

Har ni slutat med urbenade kycklinglår? Kan inte hitta produkten i min affär längre.....
Dessa är ju helt fantastiska att lägga på grillen, tunna, lättgrillade samt med skinnet kvar!

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga. Jag tror inte vi har urbenade kycklinglår (kycklinglårfilé) med skinn varken i det kylda eller frysta sortimentet.

    Däremot har vi KycklingSteak, urbenad klubba med skinn. Kan det vara den du menar? Den ska finnas i sortimentet. Kika i kyldisken om den finns och be annars din butik att ta hem produkten till dig. KycklingSteak finns även smaksatt i smakerna KycklingSteak Tryffel och KycklingSteak Black Garlic.

    Hör av dig om detta inte var svar på din fråga.
    med vänliga hälsningar
    Anna