kycklingköttbullar

den här Kycklingköttbullar - Kyckling från Kronfågel (kronfagel.se)  samt den här Kycklingköttbullar | Kyckling från Kronfågel (kronfagel.se)

det står tillagning 15 minuter i ugn på 200 grader. tänker när dom är färdiglagade innan, kommer detta fullständigt sterilisera produkten i ugn i 200 grader i 15 minuter? eller är detta bara för värmning?
hej

Kommentarer

  • Hej!
    Det är bara uppvärmning. Alla våra köttbullar är färdiglagade dvs värmebehandlade. Jag hoppas de smakade bra. 😀

    Anna