Har ni slutat producera kycklingkebab?

Hej! Jag undrar om ni ska sluta producera er tunt skivade kycklingkebab? Förut kunde man få tag i den väldigt lätt men nu slutar allt fler butiker att ha den.
Liselott Lessig Rosen

Kommentarer

  • Hej hej!
    Tack för din fråga och kul att du gillar vår produkt. Tyvärr restar vi produkten och den kan vara svårt att få hem för butikerna. Vi hoppas att den snart ska finnas på hyllorna igen. Det är bara att fortsätta fråga butiken om de kan beställa hem.
    vänligen,
    Anna
  • Hej igen!
    För info. Kycklingkebab finns nu på lager skriver min kollega. Kampanj på MAXI under vecka 49.
    Hoppas du får tag på den.
    vänligen,
    Anna