Kycklinginnerfile`

Har i många år köpt er kycklinginnerfile`, 2 kg förpackning, som vi tyckt varit jättebra och passat oss. Nu hittar jag den inte längre. Jag hittar den inte på er produktsida heller. Är det så att ni slutat med den? I så fall , vad ligger närmast till i ert sortiment.

Rolf Holmberg

Kommentarer

  • Hej Rolf!
    Tack för din fråga. Vi har inte kycklinginnerfilé i så stor förpackning så jag tror att det kan vara Guldfågelns kyckling som du brukar köpa. Ber dig att därför vända dig till dem istället.
    😀
    vänligen

    Anna