Vilken tillagningstid är det på Kycklingburgare MAX

På framsidan av paketet står tillagningstid 6min.
På baksidan står 6min/sida.
Vilket menar ni ?
Undrar Kerstin

Kommentarer

  • Hej Kerstin!
    Tack för infon. Tryckfelsnisse har varit framme. Det är 3 min på varje sida.
    Vilken av burgarförpackningarna är det som du köpt?
    Infon ligger på vår produktsida. Här är länk: https://www.kronfagel.se/product/max-kycklingburgare/
    vänligen,

    Anna
  • Hej Anna
    Jag köper Kyckling burgare MAX
    Hälsningar Kerstin
  • Tack för hjälpen, Kerstin!

    Anna
  • Hej Kerstin!
    Jag undrar om du möjligtvis har en bild på baksidan av förpackningen? Våra produktutvecklare skriver att på den förpackning av MAX kycklingburgare de har är det korrekt info. Se här. Så vi är inte säkra på bilden förpackning du har.
    vänligen,

    .

    Anna
  • Här är en bild på mitt paket. Det är från ICA MAXI. Jag har köpt många sådana och det har alltid stått 6 min/sida

  • Hej!
    Tusen tack för besväret. Vi kommer att ändra texten så fort vi kan - för här har tryckfelsnisse varit framme när vi ändrade andra saker på kartongen.
    vänligen,
    Anna