Kycklingar

Hej. Stämmer det att ni behandlar kycklingar på det sätt (bedrövligt) som har visats i sociala medier?
Hälsningar.
Mikael
Mikael Larsson

Kommentarer

  • Hej Mikael!
    Tack för att du hör av dig och att du bryr dig. Det gör vi också .Vet inte exakt vad du sett och refererar till. Det har varit flera olika saker i sociala kanaler och även i vanlig media. Oavsett så är det ingen som tjänar på att djuren inte mår väl. Vi har hög prio på djurvälfärd och livsmedelssäkerhet. Det är viktigt att djuren mår väl i alla delar av vår produktion. Om du är lite mer specifik med vad det är du sett eller funderar över så svarar jag dig gärna.
    vänligen,

    Anna