Kyckling pannbiffar

Hej,
Jag undrar vilka butiker som har era kycklingpannbiffar? Har varit på Ica, Coop och Willys men ingen har hört talas om detta.
Vänliga hälsningar,
Lena

Kommentarer

  • Hej Lena!
    Tack för din fråga om våra nylanserade kycklingpannbiffar. Kedjorna som sagt att de tar in kycklingpannbiffar är ICA och Bergendahls (där bl a Citygross ingår). Om din butik inte har produkten hemma kan du alltid ringa eller gå in till dem och be personalen att ta hem den till dig.
    Hoppas det kommer att smaka.
    vänligen,
    Anna