Hur reklamerar jag kyckling med vita prickar?

Jag har hittat liknande fråga. Hur reklamerar jag min produkt?

Kommentarer

  • Hej Maria!
    Tack för att du hör av dig. Det var ju tråkigt att höra och vi beklagar att innehållet i förpackningen inte motsvarade dina förväntningar. Kycklingen har tyvärr blivit dålig. För att kunna hjälpa dig vidare och även informera vår kvalitetsansvarig, behöver vi lite mera info. Fint om du därför kan fylla i uppgifterna som går direkt till vår konsumentkontakt under den här länken.

    med vänliga hälsningar

    Anna
  • Vad är de vita prickarna? Såg samma i butiken idag.

    Mucke
  • Hej Mucke!
    Tack för din fråga. Kycklingen har tyvärr blivit dålig, vilket vi beklagar. Det kan ha stått för varmt på något ställe. Var detta hänt är svårt att säga.
    Om du har kyckling som blivit såhär så ber vi att du hör av dig till oss med en reklamation. För oss är det bra att veta att ngt hänt med kycklingen och kunna informera vår kvalitetsavdelning. Vi vill ju leverera kyckling som motsvarar dina förväntningar som ser fin och fräsch ut.
    vänligen,
    Anna
  • Är det normalt att det luktar lite  ägg  när man öppnar förpackning med färsk  kycklinglår?  Tyckte lukten försvann, men man vill inte bli sjuk. Kycklingen hade utgångsdatum dagen efter vi köpte den
    Mucke
  • Hej Mucke!
    Det kan alltid dofta lite extra starkt av kycklingen när man öppnar en förpackning men den doften ska försvinna inom ca en halv minut. Om den inte gör det har kycklingen blivit dålig.

    Du behöver aldrig vara orolig för att bli sjuk om du hanterar kycklingen korrekt i köket genom att hålla hög hygien och diska allt som rå kyckling kommit i kontakt med, med hett vatten och diskmedel samt att du genomsteker kycklingen. Då kan du aldrig bli sjuk.

    Lycka till i köket!
    Anna