Kan ni producera ekologisk kycklingkorv?

Hej! Jag undrar om ni kan tänka er att även producera ekologisk kyckling korv?
Linda Scheffer

Kommentarer

  • Hej Linda!
    Tack för att du hör av dig till oss. Möjligheter på marknaden utvärderas kontinuerligt av oss om vilka behov som finns och vad som efterfrågas men du kan känna dig trygg med att vi levererar en svensk kvalitetskyckling oavsett om den är ekologisk eller ej.

    Jag tar det vidare till mina kollegor på marknad som tar fram förslag på nya produkter.
    önskar dig en fin sommar!

    Anna