Kan man köpa kycklingbröstfilé med skinn av er?

Jag tycker om kyckling bröst file med skin och undra om man kan köpa det hos er?

Kommentarer

  • Hej Jintana!
    Vad roligt att du gillar våra produkter. Vi har Bosarp Ekologiska kycklingfilé med skinn i vårt sortiment - både som kyld och fryst produkt. Om produkten inte finns i din butik kan du alltid be handlaren att ta hem den till dig. Här är länk till hela vårt ekologiska sortiment. https://www.kronfagel.se/produktgrupper/bosarp-ekologisk-kyckling/

    Hoppas du hittar det du söker.
    vänligen,

    Anna
  • Var kan jag köpa kycklingbröst med skinn i Gävle.
  • Hej Birgitta!
    Tack för din fråga. Kika efter kycklingfilé från Bosarps så är det kycklingfilé med skinn. Om produkten inte finns hemma kan du alltid fråga din handlare och be dem ta hem produkten till dig.
    Annars skulle jag rekommendera att du köper kycklingSteak som är en urbenad klubba med skinn. Jättegod och saftig.
    vänligen,
    Anna