Är det mycket kryddning på Tacokyckling?

Tackokycklingen är den mycket kryddad

Kommentarer

  • Hej Majlis!
    Tack för din fråga. Det är alltid svårt att svara på en sådan fråga då alla smaklökar är olika. 😋 Jag hoppas du vågar prova produkten själv och avgöra.
    med vänliga hälsningar

    Anna
  • Nu menar jag mycket kryddat. alltså inte bara salt och peppar.Kan inte chansa. Får våldsam klåda.
  • Hej!
    Ledsen men vi har inte tacokyckling. Det är nog Guldfågelns produkt du tänker på.

    Vi har t ex kycklingkebab, kika gärna här. https://www.kronfagel.se/product/kycklingkebab/
    Hoppas det är ngt som passar.

    Vänligen,
    Anna
  • Nej guldfågeln tacko ni visar det på reklam, flickan får en tacko och säger Tackoså mycket, kycklingen är tärnad och klar. Hälsningar Majlis Andersson
  • Hej Majlis!
    Tacokycklingen du frågar om är inte Kronfågels produkt utan jag ber att du hör av dig till Guldfågeln då det är deras produkt. Du är alltid välkommen att höra av dig till oss om du vill prata om Kronfågels produkter.
    Här är en länk till produkter som är färdigkryddade som Kronfågel har i sitt sortiment.

    med vänliga hälsningar
    Anna
  • Ok man lär sej lite varje dag.Trevlig Helg Hälsningar M Andersson
  • Detsamma Majlis! 😀👍

    Anna