Vad är det för kryddblandning på färska BBQ grillfiléer?

Är det en färdig kryddblandning ni använder till era färdigkryddade färska bbq grillfiléer? Försökt att efterlikna den kryddningen flera gånger men aldrig fått den så god som er.

Kommentarer

  • Hej Olivia!
    Tack för komplimangen om smaken. Vi jobbar tillsammans med kryddleverantörer som tar fram kryddblandningar till oss. Så den vi har valt finns tyvärr inte att köpa i butik.
    vänligen,

    Anna