Var kan jag köpa kryddmarinerade kycklingben?

Finns produkten i Lund

Kommentarer

  • Hej Lennart!

    Vad kul att du tycker om våra produkter! Vår bbq kryddmarinerade kycklingben hittar du i de vanliga stora matvarubutikerna så som Ica, Coop, Willys, Hemköp. Skulle du inte hitta produkten så brukar det alltid gå bra att be butiken beställa in den!

    Här kommer ett recepttips, lycka till med matlagningen 😀 - Kryddmarinerade Kycklingben | Kyckling från Kronfågel (kronfagel.se)

    Cecilia