Kan ni skänka klistermärken?

Tja älskar era produkter och skulle vilja fråga om jag skulle kunna få några schyssta klistermärken min adress är nedre xxx, xxx mvh Lukas 12
Lukas Eriksson

Kommentarer

  • Hej Lukas!
    Tack för ditt mail. Vi har väldigt lite marknadsföringssaker. Klistermärken har vi inte alls utom de som sätts på förpackningarna i produktionen. Så jag är ledsen men måste göra dig besviken - det finns inget vi kan skicka till dig.
    vänligen,
    Anna