Kan ni skänka klistermärken?

Tja älskar era produkter och skulle vilja fråga om jag skulle kunna få några schyssta klistermärken min adress är nedre xxx, xxx mvh Lukas 12

Kommentarer

  • Hej Lukas!
    Tack för ditt mail. Vi har väldigt lite marknadsföringssaker. Klistermärken har vi inte alls utom de som sätts på förpackningarna i produktionen. Så jag är ledsen men måste göra dig besviken - det finns inget vi kan skicka till dig.
    vänligen,
    Anna