Kan vi i scouterna vara med?

Vi är en engagerad scoutkår i Dalby som brinner för rörelse och allas rätt till att vara med. Vi tror vi passar in i detta projekt men vi tillhör inte idrottsrörelsen. Kan vi söka?

Kommentarer

  • Hej Fredrik!
    Jag har kollat med min kollega och hon skrev att ni kan självklart söka men att vi såklart inte kan garantera något.
    Lycka till!
    vänligen,
    Anna
  • Tack för ert svar. Tyvärr så är det lite oklart. Det är ju inte lönt att söka om det sen visar sig att vi inte kan få bidraget pga vi inte är en idrottsförening. Hade varit tacksam om vi kunde få ett lite mer klart svar. Med vänlig hälsning, Fredrik
  • Hej Fredrik!
    Ah, sorry att det inte var tydligt. Er ansökan behandlas som alla andra som söker. 😀 Det är rätt många som söker så det är därför vi inte kan garantera ngt...
    Lycka till!
    Anna
  • Tack nu förstår jag 😃
  • Fint, lycka till dårå! 👍✌️
    Anna