Kan man frysa kycklingpaj?

Hej! Jag tänkte göra 'Små kycklingpajer med tomat och purjolök' enligt ert recept på studentfest i juni. Jag undrar om man kan tillaga dem i förväg och sedan frysa in dem till det är dags?
Med vänlig hälsning!
Eva, Degeberga

Kommentarer

  • Hej Eva!
    Tack frör din fråga. Det bör inte vara något problem att frysa, värm då försiktigt före servering, men det smakar antagligen bäst om de är nylagade. 😀
    med vänliga hälsningar
    Anna på Kronfågel
    Anna