Jag tål inte vitlök. Kan jag utesluta den?

Jag tål inte smaken eller lukten av vitlök. Kan jag utesluta den om jag lagar mat med thaibasilika?
Birgitta Palmér

Kommentarer

  • Hej Birgitta!
    Det blir lite annan smak om du utesluter vitlök i thailändsk mat. En fråga, du har ju ramslök just nu i säsong. Den doftar vitlök men kanske är det något som du skulle kunna testa att använda istället. Annars är det nog ingen annan lösning än att utesluta vitlök helt.

    Anna