Jag köpte färsk hel kyckling med piggar, vad är det?

Vad är det här på bilderna? Det satt längst bak där vingarna går ihop. Klippte bara bort de men undrar vad det är.
Matilda Carter

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för att du hör av dig. Det var ju tråkigt att höra och vi beklagar att innehållet i förpackningen inte motsvarade dina förväntningar. Det jag ser på bilden är fästen till kycklingens vingpennor. Ngt som inte ska vara kvar utan rensas bort. Detta har vi missat. Ber att du reklamerar detta till oss.
    För att kunna hjälpa dig vidare och även informera vår kvalitetsansvarig, behöver vi lite mera info. Fint om du därför kan fylla i uppgifterna som går direkt till vår konsumentkontakt under den här länken.

    med vänliga hälsningar

    Anna