Varför såg inte min innerfilé ut som den skulle och den hade en stor sena också?

Hej! Jag köpte en förpackning fryst Innerfilé men det som var i förpackningen var inte den lilla extra biten som sitter på/vid stora bröstfilén… Det som låg i den lådan jag fick, så såg bitarna ut att vara mitt-delen av den stora filén, de hade nämligen skurna kanter och hade inte alls formen av den lilla avlånga runda fina del som sitter på en kycklingfilé. Väldigt märkligt. Jag kan heller inte påminna mig om att de brukar ha en så grov sena som det är i den stora filén. Jag trodde att Innerfilé var den lilla delen av filén och inte den utskurna mittdelen av den stora filén. Har jag missuppfattat?
Mvh Karin Olausson

Karin Olausson

Kommentarer

  • Hej Karin!
    Tack för att du hör av dig. Det var ju tråkigt att höra och vi beklagar att innehållet i förpackningen inte motsvarade dina förväntningar. För att kunna hjälpa dig vidare och även informera vår kvalitetsansvarig, behöver vi lite mera info. Fint om du därför kan fylla i uppgifterna som går direkt till vår konsumentkontakt under den här länken. Skicka gärna med bild om du har.

    För din info så kan vi i dagsläget inte ta bort senan som sitter i filén i det frysta sortimentet men den kan man själv dra eller skära bort före tillagningen. I det kylda sortimentet finns Små och Fina filéer också innerfilé och i dem är senan borttagen.

    med vänliga hälsningar

    Anna