Innerfilé på min kyckling ser inte ut som på bilden på förpackningen

jag tycker att ni vilseleder med bilder på förpackningen!

Kommentarer

  • Hej Ann-Catrin!
    Tack för din synpunkt. Tråkigt att du inte är nöjd med utseendet på din produkt. Dock får du tina den så blir utseendet mer likt det som är på förpackningen. Kycklinginnerfilé (och våra andra frysta artiklar) ligger på ett transportband vid infrysning. Bandet "skakar" kycklingdelarna i ca 30 minuter för att infrysningen ska ske så snabbt som möjligt. Så att delarna ser lite olika ut i fryst tillstånd är inget konstigt.
    vänligen,
    Anna