Innehåller den här produkten naturligt socker?

Hej
jag undrar om denna produkten bara innehåller naturligt förekommande socker? Eller är det tillagt socker?

Kommentarer

  • Hej!
    Jag ser inte vilken produkt du menar. Kan du skicka länk?
    vänligen,
    Anna
  • Hej! Det är kebab strimlad kycklinglårfile
  • Hej igen Frida!
    Jag tror du menar den här produkten: https://www.kronfagel.se/product/strimlad-larfile-kebab/

    Nere till höger på varje produktsida ligger innehållsförteckningen. För den här produkten ser det inte ut som om ngt extra socker är tillsatt. Det skulle stå isf då vi är mycket noggranna med att ange innehåll på våra produkter.

    Tveka inte att höra av dig om du har fler frågor.
    vänligen,

    Anna
  • Hej
    Såg fel på paketet, menade eran kycklinglårfile chili och vitlök. Där står socker med! Men inte hur mycket tillagd socker
    / Frida
  • Hej Frida!
    Mängden är inget vi publicerar kring kryddning generellt i ngn produkt. Men om man tänker att en ingrediensförteckning är angiven med det som är mest som står först och sen i fallande ordning.
    vänligen,
    Anna