Vilka butiker tar in inkråm?

Hej, kan ni säga vilka butiker som har färsk inkråm i sitt sortiment? Kristianstad området?

Kommentarer

  • Hej Linda!
    Vad kul att du tycker om våra produkter.
    Vi har kycklinglever och kycklingmage i vårt kylda/färska sortiment men eftersom många av kedjorna tar in produkterna centralt till sina lager och sedan skickar ut till butikerna så är det svårt för oss att säga i vilken butik det finns. Alla kedjor ska ta in dvs ICA, Coop och Axfood.
    Så min rekommendation är att du tar kontakt med butiken där du handlar och ber dem ta hem till dig. Då vet du om de kan ta hem och vilken dag produkterna isf kan komma till butiken.

    Lycka till!
    vänligen,
    Anna