Inköpsställen

Var kan jag köpa bbq chicken steak?
Anita Ringsbo

Kommentarer

  • Först vill jag säga att det verkligen är roligt att du gillar våra produkter 👍😀…men tråkigt att du inte hittar dem i butik. De flesta stora kedjorna har på central nivå sagt att de tar in det mesta av våra produkter men sedan är det upp till varje butik att ta hem det sortiment som de tror kan intressera just deras kunder. Rent generellt är ICA-butiker de som tar in mest av våra produkter.

    Det som jag kan tipsa dig om är att kontakta den butik där du handlar och be personalen att ta hem det du vill ha. Vill du att jag ska hjälpa dig med artikelnummer så fixar jag gärna det. Återkom gärna i så fall. Dock måste du prata med butiken för att få veta när de produkter du önskar kan levereras och om de datumen passar dig.

    Om du skriver vart du bor, kan jag kontakta vår säljare som är ansvarig för det området och fråga honom vilka butiker som har just BBQ Chicken Steak.

    Vänligen,
    David
  • Jag bor i Malmö och handlar oftast på ica malmborgs erikslust. Det var där de hade provsmakning av denna produkt - supergod. Men efter det har vi inte sett den på hyllan.
    Anita Ringsbo
  • Hej Anita!

    Vi på Kronfågeln rekommenderar då som sagt att du pratar med din ICA-butik om varan. Jag skickar över din fråga vår säljare som är ansvarig för Malmöregionen och återkommer när han svarar.

    Glömde även tacka för din fråga i mitt tidigare inlägg, tack!

    Vänligen,

    David
  • Hej igen Anita! Säljansvarig för Malmöregionen har återkommit med butiker där du kan hitta vår BBQ Chicken Steak. Butikerna är följande:
    ICA Maxi Cypressvägen
    ICA Kvantum
    ICA Mobilia
    ICA Emporia
    ICA Limhamn
    ICA Erikslust
    Willys Emporia

    Hoppas detta besvarade din fråga. Om du har fler funderingar, tveka inte på att höra av dig.

    Vänligen,
    David