Var säljs Max Hot Wings i Mölndalsområdet?

Hej
Var sälja hot wings max i Mölndalsområdet med omnejd? Med vänlig hälsning, Dorin

Kommentarer

  • Hej Dorin,

    Kul att du är intresserad av våra produkter, men tråkigt att du inte hittar dom i butik.
    Från mitt håll kan jag se att både Ica och Bergendahls (City gross, Matöppet och Matrebellerna) tar in Max Hot Wings. Jag kan tyvärr inte se vilka av deras butiker som i sin tur har valt att ta in varan, då det är ett beslut de tar lokalt.

    Det som jag kan tipsa dig om är att kontakta den butik där du handlar och be personalen att ta hem det du vill ha. Vill du att jag ska hjälpa dig med artikelnummer så fixar jag gärna det. Återkom gärna i så fall. Dock måste du prata med butiken för att få veta när de produkter du önskar kan levereras och om de datumen passar dig.

    Bästa hälsningar,