Var kan jag hitta er produkt kycklingfilé med citron och dragon?

Var kan jag hitta er fantastiska "Kycklingfile med citron och dragon"?
Inga Marie Törnblom

Kommentarer

  • Hej Inga Marie!
    Tack för din fråga. Först vill jag säga, vad roligt att du gillar våra smaksatta produkter. Vi byter kontinuerligt smaker efter säsong och just den här har utgått. Vi har nya smaker som heter KycklingSteak ranch och strimlad kycklingbröstfilé taco. Här hittar du vilka produkter och smaker vi har som är aktuella. https://www.kronfagel.se/produktgrupper/kryddat-smaksatt/

    vänligen,
    Anna