Varför finns inge färdigkryddad kyckling längre?

Förut hade ni en färdiigkryddad med en plastknapp som ploppade ut när kycklingen var klar. Varför är den borta?

Kommentarer

  • Hej Stefan!
    Tack för din fråga. Vi ser hela tiden över och förändrar vårt sortiment efter efterfrågan så den färdigkryddade finns inte just nu. Att vi inte har ngn plastknapp kvar beror på att vi inte vill bidra till plastberget - och det är ju verkligen jättelängesen den försvann. 😀

    vänligen,
    Anna