Har ni slutat att sälja kycklingpinnar?

jag har under många år köpt kycklingpinnar i ICA Supermarket Vimmerby men idag fanns inga en butiksanställd sa till mig att de hade utgått i sortimentet
kommer de att återkomma i sortimentet??
mvh marianne stommel

Kommentarer

  • Hej Marianne!
    Tack för din fråga. ICA har valt att avnotera kycklingpinnarna så de tar inte in dem mer. Du hittar dem eventuellt på Willys, Hemköp eller Coop. Har de inte produkten hemma kanske de kan ta hem den till dig om du ber personalen om det.
    vänligen,
    Anna