Hantering/ingredienser

Hej!
Jag har fått information om att vissa företag använder  fläsk-enzymer i vattnet de sprutar i kycklingen. Är detta något ni gör?
Louise

Kommentarer

  • Hej Louise!
    Tack för din frågan. Nej, det gör vi inte. Det finns inga fläsk-enzymer i våra kycklingprodukter.

    Du har alla ingredienser på förpackningen i innehållsförteckningen och du kan slå upp alla produkter på våra produktsidor med innehållsförteckningen i den "drop-down" meny längst ner till höger på varje produktsida.
    Tveka inte att höra av dig om du har fler frågor.
    Anna