Hur länge håller frysta grillade filéer?

Hållbarhet på era frysta grillade filleer efter att de tagits fram i kylskåp ?

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga. Menar du grillade skivade filéer...bara så att du får svar på rätt produkt...
    vänligen,
    Anna
  • Hej
    Menar de färdiggrillade men vi får dem i hela
    Filleer tinar dem i kylskåp
    mvh
    Maria

  • Hej Maria!
    De håller ett par dagar i kyl på 4 grader, men det är alltid svårt att säga beroende på hur kallt ni har i kylen, om de står framme i värme och sätts in igen osv. Ofta håller mat längre än man tror. Lita på dina sinnen, doftar, smakar och ser det gott ut så är det ok.
    vänligen,
    Anna