Var kan jag köpa grillspetten Texas BBQ?

Var kan jag köpa kycklingspetten texas bbq?

Kommentarer

  • Hej Giesecke!
    Tack för din fråga. Vad kul att du vill köpa våra spett. Det finns 2 olika varianter. De i Delidisken och de i kylddisken (mindre förpackningar).

    Om du menar kycklingspetten i Deli-disken så har alla de stora kedjorna sagt att de tar in spetten dvs ICA, Coop och butikerna som ingår i Axfood. Dock är det inte alla som tar in alla våra produkter så du kanske kan be din butik ta hem om de inte har hemma.

    Vi har även spett i mindre förpackningar, som nyhet i kyldisken - där också alla kedjorna har sagt att de tar hem. Här hittar du alla smaker på samtliga färdiglagade kycklingspett som vi kan erbjuda.

    Hör gärna av dig om det är ngt mer du undrar över.

    Anna