Finns grillkyckling med citron/timjan?

Varför kommer det grillkyckling bara i en variant, överbelastad med grillkryddor salt o konserveringsmedel? Tyvärr behöver jag välja bort den, skinne Skulle ni kunde göra med naturlig variant med citron/timjan eller liknande? Titta på hur man kryddar kyckling i Frankrike, USA mm,  rent nöje att köpa grillad kyckling

Kommentarer

  • Hej Marina!
    Tack för dina frågor.
    Vilken kyckling är det som du refererar till ? Är det butiksgrillad kyckling? Vi har inte konserveringsmedel i vår butiksgrillade kyckling. Den kommer kryddmarinerad, färsk och löspackad till butik. Butiken grillar därefter kycklingen i butiken.
    Vi har smaker som timjan/citron, sweet chili och Smoked Garlic. Så mitt förslag är att du hör med din butik om de kan tänka sig att ta hem den kyckling du skulle vilja prova. Här är länk till alla typer av butiksgrillad kyckling som vi på Kronfågel har att erbjuda till butiksgrillen.
    Hoppas du hittar någon variant som smakar. 😋
    vänligen,
    Anna