Hur är grillad tärnad salladskyckling kryddad?

Är kycklingen kryddad med grillkrydda? Tänkte använda den i en paella och det blir godare med grillad kyckling. MEN - jag kan inte använda färsk grillad kyckling. Därför tänkte jag testa salladskycklingen och hoppas det blir bra.
En fråga till - Smaken brukar sitta i skinnet så jag hoppas det är kvar på bitarna?

Berit Lundberg

Kommentarer

  • Hej Berit!
    Det är en mera allmän kryddning. Kycklingen kommer från grillat och tärnat skinnfritt kycklingkött från bröst och lår i tärningsstorlek.
    Här är ingredienslistan.

    vänligen,

    Anna