Frysta kycklinglår

Hej.
Jag har letat i många affärer i Malmö efter frysta kycklinglår. Jag hittar inte dem. Är dessa inte eftertraktade mer?
Vänligen Cissi Persson

Kommentarer

  • Hej Cissi!
    Tack för din fråga. Vi har inte möjlighet att producera frysta kycklinglår just nu och för en lång tid framåt. Det finns färska/kylda kycklinglår (som är mer efterfrågat) och det är den produkten vi måste prioritera. Här är länk så du kan se produkten.

    Lycka till i köket!
    Anna