Finns frysta kycklinglår i butik?

Hej,
Vad har hänt med era frysta kycklinglår? De går inte att köpa på Ica eller citygross län

mvh
Erik Jakubek

Kommentarer

  • Hej Erik!
    Vad kul att du gillar våra produkter!

    Just nu har vi varit tvugna att prioritera färska produkter istället för frysta så du kommer inte att hitta frysta kycklinglår i frysdisken ett tag framöver.
    Hoppas du hittar något du gillar i vårt kylda/färska sortiment istället.
    med vänliga hälsningar
    Anna
  • Kan fortfarande inte hitta kycklinglår, varken färska eller frysta.
    Postnummer 29536
  • Hej Björn!
    Ledsen för sent svar. De kylda (färska) kycklinglåren ska du kunna hitta i butik. Se artikelnummer och butiker som ska kunna ha den. Om du inte hittar produkten i butik kan du alltid be dem ta hem den till dig.

    vänligen,

    Anna