Fryst kycklinglever - innerpåse

Hej. Köpt fryst kyckling lever . Ibland finns  innerpåse runt produkten, ibland inte. Känns bättre med innerpåse, mer hygieniskt, varför skiljer det sig åt? En miss?

Kommentarer

  • Hej Charlotte!
    Tack för din fråga. I förpackningar med innerpåse var produkten fryst "i en klump". Idag styckfryser vi kycklinglevern en och en och då är det packat utan innerpåse. Vi vill förstås bidra till att använda mindre plast i våra emballage.

    med vänliga hälsningar
    Anna