I vilka butiker hittar jag fryst file?

Hej! Försöker hitta återförsäljare av er frysta bröstfile? Bor i Lund och kollat i många affärer men finns bara färsk.

Kommentarer

  • Hej Jenny!
    Alla kedjor dvs ICA, Coop, Axfood och Bergendahls har sagt att de tar in vår frysta kycklingfilé på 1000 g. Sen är det upp till butikerna att köpa hem det de anser att de kan sälja. Kan det vara så att julprodukter tar mer plats i frysdisken och butikerna tänker att de inte kan ha kycklingfilé också?
    Be gärna personalen i den butik du handlar att ta hem produkten till dig. Du kan ju alltid erbjuda dig att köpa mer än 1 förpackning om de kan hjälpa dig.
    Lycka till!
    vänligen,
    Anna