Hur gör jag om jag vill frysa in inkråm själv hemma?

Hej,
Jag brukar köpa era (icke-frysta) kycklinghjärtan och kycklinglever, och undrar om det går bra att frysa in de hemma?
Det skulle underlätta en del för mig så jag slipper åka och köpa det var och varnnan dag :-)

Jag tycker att det är synd att ni inte säljer de frysta också. Jag vet att ni har frysta kycklinglever i frysdisken, men saknar båda kyclinghjärtan coh kycklingmage i frysdisken.

Tack på förhand,

Kommentarer

  • Hej Odai!

    Tack för din fråga! Det går bra att frysa in inkråm.😀
    Lägg det gärna i en tättslutande förpackning/påse/gladpack så att luft inte kommer till. Annars kan produkten lätt blir frysbränd dvs torka i ytan och då smakar den inte gott.

    Hälsningar,