Fråga om antal kycklingnuggets i MAX kartong

Hej!

Köpte en förpackning kycklingnuggets och det var 19 st i förpackningen fast det står 20 st på den....

Kommentarer

  • Hej Josephine!
    Tack för att du hör av dig. Vad tråkigt att innehållet inte motsvarade dina förväntningar. När vi packar nuggets går man på vikt och inte antal. Det är därför det står ca 20 st på förpackningen…Alltså är det inget egentligt fel på innehållet.
    Men vill du ändå höra av dig till vår konsumentkontakt klickar du på den här länken.
    vänligen,
    Anna