Vad gäller för förpackningsdatum och hur länge håller kycklingen?

Hej!
Om jag köper färsk kycklingfilé, hur många dagar är hållbarheten efter att den packats hos er. Jag kan bara se bäst före men vill gärna veta hur många dagar den totala hållbarheten är. Alltså från packdatum till sista förbrukning. Oöppnad förpackning såklart.
Emelie Danielsson

Kommentarer

  • Hej Emelie!
    Tack för din fråga. Det är 10 dagars hållbarhet på våra färska produkter.
    vänligen,
    Anna