Ska ägg vara med i receptet med kycklingköttbullar?

Ni har skrivit fel i kycklingköttbullereceptet. Ägget som ingår står aldrig med i beskrivningen. Är man en ovan kock kan det bli problem.

Kommentarer

  • Hej Pernilla!
    Tack för din fråga. Vad bra att du sett detta. Jag tror du menar det här receptet med italienska kycklingköttbullar... och kollar med vår kock - men jag skulle tro ägg ska vara med. Återkommer till dig när jag fått svar.

    vänligen,
    Anna
  • Hej Pernilla!
    Tack för ditt tålamod. Ägg ska vara med i receptet och jag har nu uppdaterat det.
    Lycka till i köket!
    vänligen,
    Anna