Kan man få tillbaka färdigkryddad kyckling Mexicana?

Under 80-talet fanns det en produkt som hette Kyckling Mexicana. Det var väldigt god färdigkryddad kyckling som tillagades hel i ugnen. Skulle det finnas en chans att den kan komma tillbaka?

Elsa

Kommentarer

  • Hej Elsa!
    Tack för ditt trevliga mail. Roligt att du gillar vår färdigkryddade kyckling.Just en hel fågel kryddad har vi inte just nu i sortimenet.
    Om jag får tipsa så har vi mycket god färdigkryddad kyckling. Just nu finns en kryddning som heter Ranch. Kika gärna här på vårt kryddade (råa) sortiment av kyckling. https://www.kronfagel.se/produktgrupper/kryddat-smaksatt/
     Lycka till i köket!
    Anna