Var kan jag köpa färdigkryddad hel gårdskyckling?

Denna kyckling fanns att köpa för ett par år sedan. Den absolut godaste kyckling jag ätit!
Så stor att den räckte till två vuxna o tre halvstora barn!
Finns den att köpa någonstans, eller finns tankar på att åter sälja den?
Mvh Gun.

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga. Den var kryddad som en butiksgrillad kyckling men packad rå för konsument för att man skulle kunna grilla hemma. Så, roligt att höra att den var god.
    Vi har haft den vissa år innan storhelger men inte längre. Jag tar med mig frågan till mina kollegor som produktutvecklar.

    med vänliga hälsningar
    Anna
  • Hej!
    Jag håller helt med på inlägget ovan!
    Den hela färdigkryddade gårdskycklingen var fantastisk!
    Alla i familjen älskade den, vi åt den ofta till Söndagsmiddag, den räckte till oss 5 personer!
    Somjag letat runt efter denna kyckling!
    Det skulle vara fantastiskt om den ko ut till butik igen! Vi stekte den i ugnen, har för mig att den var örtkryddad.
    Mvh G. K i Kalmar
    Gunhild Carlberg
  • Hej Gunhild!
    Tack för ditt meddelande. Vi tar med oss infon till våra produktutvecklare.
    vänligen,
    Anna