Kan man äta färdiggrillade frysta drumsticks och spett direkt utan uppvärmning?

Kan man tina och äta dessa direkt utan uppvärmning?
Åse Blidberg

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för att du hör av dig. Rätta mig om jag har fel men detta är inte Kronfågels produkt utan Guldfågelns. Ber att du hör av dig till dem istället. 😊
    Vill du prata Kronfågels produkter är du alltid välkommen att höra av dig till oss.
    Med vänliga hälsningar
    Ebba på Kronfågel

    PS För övrigt vill vi passa på att berätta att vi kontinuerligt tar fram flera olika produkter med kyld kyckling, som vi tror du kanske kan ha intresse av. Bl a vill vi tipsa om KycklingSteak som är urbenad klubba. Vi hoppas produkten inspirerar och gör matlagningen snabb, rolig och enkel. Här hittar du mer information. https://www.kronfagel.se/product/kycklingsteak/ DS
    Anna