Ert stöd till föreningar

Har försökt skicka in ansökan om ett bidrag till vår Roddklubb men får svaret att ytterligare ett fält skall fyllas i.
Kan inte se vad det är som saknas.
Hur gör jag?
Verkar som det gäller fältet med antal ungdomar och beloppet som inte fungerar.

Kommentarer

  • Hej Jan!
    Det låter ju inte bra. Kan du göra en skärmdump så att vi ser hur det ser ut? Vad jag vet har det kommit in många ansökningar så det borde inte vara ngt fel...
    vänligen,
    Anna

  • Hej!
    Fick du skärmdumparna?
    Hälsning
    Jan Andersson
  • Hej Jan!
    Tack för alla screenshots. Det ser ut som ett "lika med tecken" vid ditt mobilnummer. Kan du prova igen? Jag har själv testat att skicka in en fejkad ansökan och det är inget fel i formuläret när jag testar. 😀

    Och det kommer inte upp något felmeddelande upp när du försöker skicka in detta?
    Ber om du fortsatt har problem att du hör av dig till konsumentkontakt@kronfagel.se med mail och telefonnummer så att vi kan kontakta dig och vår webbyrå och förstå vad som blivit fel.
    med vänliga hälsningar
    Anna