Var hittar jag ekologisk kycklinglårfilé i Stockholm?

Vilka matvarukedjor i Stockholm säljer Ekologisk kycklinglårfilé?

Kommentarer

  • Hej Mats,
    Först vill jag säga att det verkligen är roligt att du gillar våra produkter 👍😀…men tråkigt att du inte hittar dem i butik. Alla de stora kedjorna har på central nivå sagt att de tar in vår kylda ekologiska kycklinglårfilé men sedan är det upp till varje butik att ta hem det sortiment som de tror kan intressera just deras kunder.

    Det som jag kan tipsa dig om är att kontakta den butik där du handlar och be personalen att ta hem det du vill ha. Vill du att jag ska hjälpa dig med artikelnummer så fixar jag gärna det. Återkom gärna i så fall. Dock måste du prata med butiken för att få veta när de produkter du önskar kan levereras och om de datumen passar dig.

    Här hittar du alla våra ekologiska produkter Bosarp – ekologisk kyckling | Kyckling från Kronfågel (kronfagel.se)

    Med vänliga hälsningar,