Det fattades i vikt i min förpackning med färs?

Hej på er!
Gillar er färs jättemycket men kontrollvägde färsen och den vägde endast 985 g. Ska det vara så?
Anna

Kommentarer

  • Hej Anna! Tack för din fråga ochh vad roligt att du gillar vår färs så mycket. 😀👍

    Vad tråkigt att innehållet i förpackningen inte motsvarade dina förväntningar. En fråga, det ligger en absorber i förpackningens botten. Den suger upp eventuell vätska från kycklingen. Vägde du den med kycklingen? Det måste man göra för att få korrekt vikt då kycklingen kan avge vätska helt naturligt, precis som allt kött.

    Vänligen,
    David