Chicken Nuggets 3184

Jag undrar vilken vikt det är på era nuggets, eller hur många det är i varje påse?

Kommentarer

  • Hej Ann-Kristin!
    Tack för din fråga och vad kul att du gillar produkten. Det står att det är ca 24/st och 200-220 st/kartong. I en kargon är det 5 kg, och 2 förpackningar om 2,5 kg/kartong. De nuggetsen friteras vid uppvärmning. Artikelnur 3184.

    Om jag får tipsa dig så har vi även nuggets för ugn. Artikelnr 3185. I den är det ca 23 g/st, ca 34st/påse. 4,8 kg/kartong, 6 förpacknigar*800 g/kartong. De tycker jag är jättegoda och de blir mycket krispiga vid värmning i ugn.

    Hör av dig om du vill ha fler tips om produkter eller berätta vad ni gör på Hälleviksbadet för mat och om ni har kök eller bara begränsat utrymme med fritös.

    Hoppas detta hjälper dig för att beställa.

    vänligen, Anna
    Anna