Buffalo Wings är slut i butik - var hittar jag dem?

Har försökt att få tag i det i Helsingborg, men det är slut nästan överallt

Kommentarer

  • Hej Per!

    Rätta mig om jag har fel... men jag tror inte Buffalo Wings är vår produkt. Om du inte hittar den skulle jag istället rekommendera våra Max Hot Chicken Wings, som jag av personlig erfarenhet kan säga är supergoda. Dessa levererar vi till Ica och City Gross.

    Bästa hälsningar