Brist på Ekologisk kyckling i butiker i Nora och Lindesberg

Jag köper bara ekologisk kyckling. Jag har försökt att köpa eko kyckling sen mitten av december och jag har inte lyckat. Varken COOP, Ica, Hemköp eller Willys hade något färsk eller fryst

går allting till stor stadsområden?

Hälsning en uppgiven eko konsumet, Silke Frank

Kommentarer

  • Hej Silke!
    Tack för din fråga. Vad roligt att du gillar våra produkter.

    Vi levererar oftast till de stora kedjornas centrala lager (ICA mfl) och de prioriterar  själva vilka butiker som får olika varor. Det jag skulle göra om jag var som du är att be butiken att ta hem de produkter du önskar köpa och se om de kan hjälpa dig med det.

    med vänliga hälsningar

    Anna