Bosarps kycklingköttbullar

Är Bosarps kycklingköttbullar glutenfria?

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga. Vi märker alltid våra produkter mkt noga med allergener - om de innehåller några. Bosarp Kycklingköttbullar är glutenfria. Här är innehållsförteckningen.

    Kycklingkött** 70%, lök*, potatis*, potatisstärkelse*, potatisflingor*, salt, socker*, druvsocker*, svartpeppar*, vitpeppar*, cayennepeppar*, paprika*, tomat*, kryddextrakt (morot). Stekta i rapsolja*.
    **KRAV Ekologisk råvara.
    *Ekologisk ingrediens.

    med vänliga hälsningar

    Anna